RUGAO, JIANGSU | 26 di ghjugnu 2025 – Jiangsu Jiuding New Material Co., Ltd. (SZSE: 002201) hà accoltu una delegazione di altu livellu di a Camera di Cummerciu di Shanghai Rugao mercuri dopu meziornu, rinfurzendu i ligami trà e cità native in un quadru di una crescente integrazione ecunomica regiunale. Guidata da u presidente di a Camera Cui Jianhua è accumpagnata da u vicepresidente di a Federazione di l'Industria è di u Cummerciu di Rugao, Fan Yalin, a delegazione hà realizatu un viaghju di ricerca tematica intitulatu "Raccoglie i ligami trà e cità native, esplorà u sviluppu di l'imprese, creà una crescita cumuna".
U presidente Gu Qingbo hà guidatu personalmente a delegazione à traversu una sperienza d'immersione cumpleta, cuminciendu cù una mostra di a cumpagnia.successi di trasfurmazione prufonda di fibra di vetruà a Galleria di i Prodotti. A presentazione hà presentatu applicazioni avanzate in infrastrutture di energie rinnuvevuli, ingegneria marina è substrati elettronichi. I delegati anu dopu vistu u documentariu corporativu chì mette in risaltu l'evoluzione di Jiuding da produttore lucale à fornitore di soluzioni di materiali integrati à livellu mundiale.
Punti culminanti di u scambiu strategicu
Durante a tavula rotonda, u presidente Gu hà detallatu trè vettori di crescita strategica:
1. Integrazione verticale: Espansione di u cuntrollu nantu à e catene di furnimentu di materie prime
2. Fabbricazione verde: Implementazione di prucessi di pruduzzione certificati ISO 14064
3. Diversificazione di u Mercatu Globale: Stabilimentu di centri di serviziu tecnicu in u Sudeste Asiaticu è in Europa
"Cù u mercatu cinese di cumposti rinforzati cù fibre chì si prevede di ghjunghje à 23,6 miliardi di dollari entro u 2027", hà nutatu Gu, "e nostre tecnulugie di trattamentu di superficie brevettate ci permettenu di catturà segmenti di altu valore in pale di turbine eoliche è involucri di batterie EV".
Opportunità sinergiche
U presidente Cui Jianhua hà messu in risaltu u rolu di ponte di a Camera: "Trà e nostre 183 imprese membre in Shanghai, 37 operanu in materiali avanzati è tecnulugia pulita. Sta visita cristallizeghja opportunità per sinergie industriali interregionali". E pruposte specifiche includenu:
- Iniziative cumune di R&S chì sfruttanu e risorse accademiche di Shanghai (per esempiu, partenariati cù l'Istitutu di Scienza di i Materiali di l'Università di Fudan)
- Integrazione di a catena di furnimentu trà e fibre speciali di Jiu Ding è a pruduzzione di cumpunenti automobilistici di i membri di a Camera
- Coinvestimentu in infrastrutture di riciclaggio per risponde à e normative di carbone CBAM imminenti di l'UE
Cuntestu ecunomicu regiunale
U dialogu s'hè svoltu in dui cuntesti strategichi:
1. Integrazione di u Delta di u Yangtze: i curridori industriali Jiangsu-Shanghai rapprisentanu avà u 24% di a pruduzzione di materiali cumposti di a Cina
2. Imprenditorialità lucale: I dirigenti nati in Rugao anu fundatu 19 imprese tecnologiche quotate in borsa di Shanghai dapoi u 2020
U vicepresidente Fan Yalin hà sottolineatu l'impurtanza di a visita: "Tali scambii trasformanu i ligami emotivi trà e cità native in una cuuperazione industriale concreta. Stemu creendu un Rugao Entrepreneur Digital Hub per facilità u matchmaking tecnicu cuntinuu."
«Questu ùn hè micca solu nostalgia - si tratta di custruisce ecosistemi industriali induve a cumpetenza di Rugao scontra a capitale è a portata glubale di Shanghai», hà cunclusu u presidente Cui mentre a delegazione si n'andava.
Data di publicazione: 30 di ghjugnu di u 2025