SHANGHAI, Cina – 13 di ghjugnu 2025 – Jiangsu Jiuding New Material Co., Ltd. hà approfondutu u so impegnu cù l'innuvazione tecnologica mundiale per mezu di a participazione attiva à l'11a Fiera Internaziunale di Tecnulugia di a Cina (Shanghai) (CSITF), tenuta da l'11 à u 13 di ghjugnu à u Centru di Esposizione è Cunvenzione di Shanghai World Expo. Ospitatu da u Guvernu Populare Municipale di Shanghai è urganizatu da u Centru Internaziunale di Scambiu Tecnulugicu di Shanghai, questu avvenimentu internaziunale di primura hà riunitu più di 1.000 espositori da più di 40 paesi, mettendu in risaltu e tecnulugie trasformative in l'ecunumia digitale, e soluzioni verdi à bassu carbonu, l'intelligenza artificiale è a fabricazione avanzata.
U 12 di ghjugnu, u presidente Gu Qingbo hà guidatu una delegazione specializata cumposta da i principali dirigenti tecnichi di R&S è da i dirigenti di pruduzzione senior per una visita intensiva di a mostra. A squadra hà realizatu visite mirate in trè zone critiche:
1. Padiglione di Fabbricazione IntelligenteHà studiatu a robotica industriale, l'integrazione di l'IoT è i sistemi di pruduzzione automatizati
2. Nova Zona d'Innuvazione EnergeticaHà esploratu i materiali di almacenamiento di energia di prossima generazione è a tecnulugia di pruduzzione sustenibile
3. Arena di Trasfurmazione DigitaleAnalizatu l'ottimisazione di i prucessi basata nantu à l'IA è e soluzioni di a catena di furnimentu blockchain
Durante a visita, u presidente Gu hà iniziatu dialoghi sustanziali cù i direttori di R&S di l'istituti europei di scienza di i materiali è i CTO di i conglomerati industriali Fortune 500. E discussioni si sò centrate nantu à trè dimensioni strategiche:
- Opportunità di licenza tecnologica per i cumposti à matrice ceramica
- Sviluppu cumunu di metodologie di pruduzzione à emissioni zero di carbone
- Iniziative di standardizazione interindustriale per i materiali avanzati
«U CSITF serve cum'è un barometru criticu per l'evoluzione industriale mundiale», hà nutatu u duttore Liang Wei, u principale scientistu di i materiali di Jiuding. «L'esposizione à e scoperte in l'applicazione di u grafene è à l'innuvazioni in u almacenamentu di l'idrogenu hà ricalibratu fundamentalmente a nostra roadmap tecnologica di 5 anni. Avemu identificatu 3 duminii prioritari per un sviluppu collaborativu immediatu».
A delegazione hà cunfirmatu discussioni avanzate cù i pruduttori di apparecchiature tedeschi è giapponesi riguardu à i sistemi di cuntrollu di qualità basati nantu à l'IA, mentre chì sò stati raggiunti accordi preliminari cù u Materials College di l'Università Jiao Tong di Shanghai per u sviluppu inseme di tecnulugie di polimeri riciclabili.
U presidente Gu hà messu in risaltu l'impurtanza strategica di a spedizione: "In un'era definita da a disrupzione tecnologica, questu impegnu immersivu trascende a participazione cunvinziunale à e mostre. L'intuizioni ottenute quì influenzeranu direttamente a nostra prossima iniziativa di trasfurmazione digitale di Fase III è accelereranu a nostra transizione versu un mudellu di pruduzzione circulare". A visita sottolinea l'approcciu sistematicu di Jiuding à a leadership tecnologica mentre si posiziona à a cunvergenza di a scienza avanzata di i materiali è di a rivoluzione di l'Industria 4.0.
Data di publicazione: 16 di ghjugnu di u 2025