Tappetinu di filamentu cuntinuu d'alta qualità per applicazioni di schiuma PU

prudutti

Tappetinu di filamentu cuntinuu d'alta qualità per applicazioni di schiuma PU

breve descrizzione:

CFM981 hè assai ottimizatu per l'usu in applicazioni di schiuma di poliuretanu, servendu cum'è un agente di rinforzu efficace per i pannelli di schiuma. U so cuntenutu minimu di legante assicura una dispersione uniforme in a matrice PU durante a fase di espansione di a schiuma. Questu ne face una scelta superiore per u rinforzu di l'isolamentu in i sistemi di trasportu di Gasu Naturale Liquefattu (GNL).


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

CARATTERISTICHE È BENEFICII

Cuntenutu assai bassu di legante

Bassa integrità di i strati di u tappettu

Densità lineare bassa di fasciu

CARATTERISTICHE DI U PRODOTTU

Codice di u produttu Pesu (g) Larghezza massima (cm) Solubilità in stirene Densità di u fasciu (tex) cuntenutu solidu Compatibilità di resina Prucessu
CFM981-450 450 260 bassu 20 1,1 ± 0,5 PU Schiuma PU
CFM983-450 450 260 bassu 20 2,5 ± 0,5 PU Schiuma PU

Altri pesi dispunibili nantu à dumanda.

Altre larghezze dispunibili nantu à dumanda.

U CFM981 presenta una cuncentrazione di legante eccezziunalmente bassa, chì permette una distribuzione uniforme in a matrice di poliuretanu durante tuttu u prucessu di schiumatura. Sta caratteristica u rende una suluzione di rinforzu premium per l'applicazioni d'isolamentu in i trasportatori di gas naturale liquefattu (GNL).

CFM per Pultrusione (5)
CFM per Pultrusione (6)

IMBALLAGIU

Opzioni di core internu: Disponibile in diametri di 3" (76,2 mm) o 4" (102 mm) cù un spessore di parete minimu di 3 mm, chì garantiscenu una resistenza è una stabilità adeguate.

Imballaggio prutettivu:Ogni rotulu è pallet hè incapsulatu individualmente cù una pellicola protettiva à alta barriera, chì mitiga efficacemente i risichi di abrasione fisica, contaminazione incrociata è ingressu di umidità durante l'operazioni di transitu è ​​di magazzinu. Questa metodologia garantisce a preservazione di l'integrità strutturale è u cuntrollu di a contaminazione, cruciali per mantene a qualità di u produttu in ambienti logistichi esigenti.

Etichettatura è Tracciabilità: Ogni rotulu è pallet hè etichettatu cù un codice à barre tracciabile chì cuntene informazioni chjave cum'è u pesu, u numeru di rotuli, a data di fabricazione è altri dati di pruduzzione essenziali per un tracciamentu è una gestione di l'inventariu efficienti.

CONSERVAZIONE

Cundizioni di almacenamentu cunsigliate: U CFM deve esse cunservatu in un magazzinu frescu è asciuttu per mantene a so integrità è e so caratteristiche di prestazione.

Gamma di temperatura ottima di conservazione: da 15 ℃ à 35 ℃ per impedisce a degradazione di u materiale.

Gamma ottima di umidità di almacenamentu: da 35% à 75% per evità l'assorbimentu eccessivu di umidità o a secchezza chì pò influenzà a manipulazione è l'applicazione.

Accatastamentu di pallet: Hè cunsigliatu di impilà i pallet in un massimu di 2 strati per impedisce danni da deformazione o compressione.

Cundiziunamentu prima di l'usu: Prima di l'applicazione, u tappettu deve esse cundiziunatu in l'ambiente di u situ di travagliu per almenu 24 ore per ottene prestazioni di trasfurmazione ottimali.

Imballaggi parzialmente usati: Se u cuntenutu di un'unità d'imballaggio hè parzialmente cunsumatu, l'imballu deve esse richiusu currettamente per mantene a qualità è impedisce a contaminazione o l'assorbimentu di umidità prima di u prossimu usu.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu